Nowe zasady dotyczące cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Cookies. i odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl.

Karczma Kujawska

gdzie jesteś? województwo: kujawsko-pomorskie miejscowość: Inowrocław
4.0
liczba opinii: 2 oceny szczegółowe

to ulubiony lokal 0 gastronautów

do tego lokalu wybiera się 0 gastronautów

ul. Cieślin 8B 88-100 Inowrocław
tel: (52) 522-34-42
typ lokalu: karczma typ kuchni: ryby i owoce morza, polska, regionalna, przekąski, pierogi cena dania głównego: 20 - 40 zł
godziny otwarcia

opinie gastronautów (2)

  • PabArt 94 recenzje

    07.07.2013, 00:42 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Na wysokim poziomie

    Tym razem gastronauci PabArt po raz kolejny zawitali do Inowrocławia i postanowili zjeść coś w Karczmie Kujawskiej w pobliskim Cieślinie.
    Na uwagę zasługuje fakt, że akurat było przyjęcie weselne. Nie zakłóciło ono w żaden sposób ani ciszy, ani obsługi klientów karczmy. A niestety niektóre lokale (chwalące się wątpliwą w takim przypadku wysoką klasą) nie obsługują gości przyjezdnych i zamykają lokal bądź żądni zysku, nie nadążają (nie chcą?) z zajęciem się klientami. Karczma Kujawska może być tu wzorem. Zresztą nie tylko w tym przypadku.

    Jedzenie bardzo smaczne. Żurek przyrządzony na naturalnym zakwasie, z grzybami, białą kiełbasą i podany w bardzo ciekawej misce w formie rondelka. Zjedliśmy również kurki w śmietanie i trzeba przyznać, że były również bardzo dobre. Do tego herbata... prawdziwa, a nie jakaś berbelucha. Podana w dzbanku... starczyło na podwójną porcję dla każdego. Gdzie indziej można dostać minifiliżankę na dwa łyki, a tu proszę, miłe zaskoczenie. Trzeba zwrócić uwagę również na przystawki podawane gościom - chlebek z pysznym smalcem i równie smacznymi ogórkami kwaszonymi. Obsługa przemiła i pomocna.
    Lokal jest urządzony przytulnie i ze smakiem. Pozytywnie zaskoczyły nas też ceny. Za żurek, grzyby w gnieździe z ciasta francuskiego oraz herbatę zapłaciliśmy 50 złotych (za 2 osoby).
    Podsumowując, możemy stwierdzić: smacznie, miło, przytulnie i niedrogo.

    Opinia dnia z 08.07.2013 r.

    11 z 11 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • anbe 1 recenzja

    19.01.2014, 14:14 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Bardzo przyjemna knajpka, ale...

    No właśnie to "ale". Zachęceni entuzjastycznym opisem poprzednika zawitaliśmy do Karczmy Kujawskiej . Pierwsze wrażenie było rzeczywiście pozytywne, ciekawe dość bogate menu, jedzenie niezłe. Niestety przy kolejnych wizytach zaczęliśmy zauważać dość istotne minusy. Coraz częściej zdarza się, że pozycji, którymi restauracja chwali się w menu - w rzeczywistości brak. Ostatnio okazało się nawet, że dopiero za trzecim podejściem udało nam się coś zamówić, gdyż dwóch pierwszych wybranych pozycji z menu po prostu nie było. Ogromny plus za polędwicę wołową - bardzo dobrze przyrządzona i wypieczona dokładnie zgodnie z życzeniem. Niestety zamówione warzywa gotowane do polędwicy były rozgotowane i zostały podane dużo wcześniej niż sama polędwica. W efekcie w chwili podania polędwicy warzywa były już tylko letnie. "Pani Walewska" okazała się niestety dwoma wysuszonymi i nieco za bardzo zbitymi kotletami mielonymi, które zdecydowanie nie wyglądały na świeżo przyrządzone, a co najwyżej na świeżo odgrzane.
    Zamiast zamówionej wody gazowanej na stole pojawiła się woda niegazowana.
    Bardzo sympatyczną tradycją restauracyjną jest podanie przekąski w oczekiwaniu na zamówione dania. W karczmie jest to chlebek ze smalcem i ogórkiem kwaszonym. Wszystko byłoby w porządku, gdyby obsługa podała każdemu chociaż niewielki talerzyk, na którym można byłoby chlebek posmarować, posolić. Postawienie na środku stołu jednego talerzyka z chlebem i smalcem oraz jednego noża dla trzech-czterech osób jest chyba nieporozumieniem. W efekcie smarowanie chlebka odbywa się po kolei, a stół po takich zabiegach jest usiany okruchami chleba, solą, a i kawałkami smalcu też czasami.
    Reasumując, restauracja zapowiadała się bardzo sympatycznie, ale wydaje się ostatnio, że zaczyna osiadać na laurach, których jak na razie nie zdobyła jeszcze.
    Przetestujemy restaurację jeszcze raz czy dwa, jeśli nie będzie poprawy, to niestety skreślimy ją z listy chętnie odwiedzanych miejsc.

    Data wizyty w lokalu: 18 stycznia 2014

    4 z 5 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

    Odpowiedź restauracji

    Witam wszystkich recenzentów, po pierwsze uznajemy tzw. politykę prywatności i ich sugestie i opinie, ale tak jak powyżej napisano tzn. (słowo "ale") ma duże znaczenie dla restauratorów, bo z punktu widzenia klienta wygląda to inaczej, a z punktu widzenia restauratorów również inaczej, i jak stare powiedzenie mówi: "tłumaczy się winny " - to tym razem chcieli byśmy tego uniknąć i wyjaśnić co nie które wskazówki naszych klientów. A więc, po pierwsze klient ma zawsze rację jak to mówią, klientowi ma prawo nie smakować, to oczywiste, lecz pisząc słowa, że coś jest nie świeże i odgrzewane niestety nie możemy zgodzić się z taką sugestią klienta, dlaczego nie ...

    Witam wszystkich recenzentów, po pierwsze uznajemy tzw. politykę prywatności i ich sugestie i opinie, ale tak jak powyżej napisano tzn. (słowo "ale") ma duże znaczenie dla restauratorów, bo z punktu widzenia klienta wygląda to inaczej, a z punktu widzenia restauratorów również inaczej, i jak stare powiedzenie mówi: "tłumaczy się winny " - to tym razem chcieli byśmy tego uniknąć i wyjaśnić co nie które wskazówki naszych klientów. A więc, po pierwsze klient ma zawsze rację jak to mówią, klientowi ma prawo nie smakować, to oczywiste, lecz pisząc słowa, że coś jest nie świeże i odgrzewane niestety nie możemy zgodzić się z taką sugestią klienta, dlaczego nie będę tego komentował. Po drugie, uważam, że jeśli kelner pyta się klienta czy "wszystko ok?", czy smakowało itd. to uważamy, że klient powinien powiedzieć to wprost lub poprosić szefa kuchni, tym bardziej, że w karcie menu jest wyraźnie napisane, że sugestie i uwagi prosimy kierować do szefa kuchni w celu usunięcia ewentualnych błędów, ale cóż, niektórzy wolą występować pod pierzynką tzw. recenzentów? (jako incognito, co daje dużo do myślenia) Następna sprawa, którą chcemy wyjaśnić naszemu klientowi, iż jeśli jest niezadowolony, że czegoś brak w karcie to chciałbym zwrócić uwagę na to, że jest to restauracja z kuchnią tzw. otwartą i podawane z tzw. patelni, a nie z mikrofali!! Naszym zdaniem lepiej, jeśli czegoś zabraknie niż dawać klientowi produkt odmrożony lub w innej postaci!

    Data nadesłania odpowiedzi: 20.01.2014, 20:41

Gastronauci, którzy odwiedzili stronę tej restauracji, oglądali również:

Nowe w okolicy: Inowrocław

Ładowanie wyników...