Nowe zasady dotyczące cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Cookies. i odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl.

Sushi Wola

gdzie jesteś? województwo: mazowieckie miejscowość: Warszawa , dzielnica: Wola
3.8
liczba opinii: 41 oceny szczegółowe

to ulubiony lokal 5 gastronautów

do tego lokalu wybiera się 5 gastronautów

ul. Ciołka 20 01-443 Warszawa Stoliczku.pl
tel: (22) 251-22-22
typ lokalu: bar sushi typ kuchni: japońska, ryby i owoce morza, sushi, sałatki cena dania głównego: 20 - 40 zł
godziny otwarcia

opinie gastronautów (41)

  • shogun 117 recenzji

    02.10.2014, 16:26 napisał:
    • jedzenie
      nie oceniam
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Spróbowałbym gdyby się udało...

    Generalnie pierwszy raz się z czymś takim spotkałem: otóż mimo 2 wizyt osobiście w lokalu, oraz całej pustej restauracji (ani jednego gościa) zostałem wyproszony, z uwagi na brak możliwość przyjęcia zamówienia. Przy wielokrotnych próbach zamówienia na wynos dodzwoniłem się 1 raz (słownie jeden raz) i otrzymałem informację o godzinie 14.00 (piątek), że mogą dowieźć zamówienia po godzinie 20.00. Właścicielowi proponuję zatrudnić więcej pracowników. Generalnie strata czasu, w Warszawie jest mnóstwo doskonałych knajp z sushi gdzie nie trzeba się prosić o obsługę. Odradzam.

    Data wizyty w lokalu: październik 2014

    29 z 33 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • chjena 306 recenzji

    05.06.2014, 19:50 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Marketing nie zawsze kłamie

    Sushi Wola nie sposób nie zauważyć w ostatnich miesiącach - na większości portali społecznościowych wystartowali z naprawdę mocną kampanią reklamową, dorzucając codziennie informacje o nowych promocjach. Przez kilka pierwszych tygodni cudem było się do nich dodzwonić i złożyć zamówienie, które by dojechało w rozsądnym terminie - cóż, świadczy to tylko o sile marketingu! Jakiś czas temu udało mi się w końcu skontaktować i zamówić spory zestaw, który dojechał w umówionym czasie, a nawet chwilę przed!

    Sushi Wola wyróżnia się z pewnością bardzo korzystnymi cenami zestawów, które dodatkowo podbijają różne gratisowe rolki. Mnie całkowicie zadowolił zestaw 34 sztuk za 69 zł, a z pewnością zaczaję się jeszcze na ten 50 sztuk za 99 zł... tylko niech przyjdzie większy głód, lub więcej znajomych.

    Obawiałam się, że za niską ceną pójdzie tak samo niska jakość - nic z tych rzeczy. Okej, nie jest to poezja smaku i moje sushi-odkrycie roku, za to z pewnością nie odbiega od pewnych standardów, do których przywykłam korzystając z usług wielu innych susharni. Ryby jest całkiem sporo, łosoś świeży i jędrny, pozytywnie mnie też zaskoczyła california gold z uroczą gwiazdką z philadelphi na rybie na zewnątrz rolki. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić - do pomysłu california pasta, bo wnętrze smakowało jak tuńczyk z puszki, a chyba nie o to chodzi w sushi...

    Imbiru i wasabi wystarczająco. Obsługa bardzo miła - mimo, że zamawiałam przez internet musiałam jeszcze zadzwonić, bo zorientowałam się, że wpisałam w formularzu błędne dane - pani oczywiście wszystko przyjęła, powiedziała, że poinformuje dostawcę i zapowiedziała, że dołożyła na wszelki wypadek więcej pałeczek, bo nie wiedziała ile osób je.

    Biorąc pod uwagę, że jest tanio, dobrze i ostatnio nawet szybko - Sushi Wola oficjalnie zostaje moim numerem 1 na sushi na telefon!

    Data wizyty w lokalu: czerwiec 2014

    2 z 16 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • Pe_i_Zet 51 recenzji

    02.06.2014, 19:34 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Tragedia!

    Oferta na wynos była bardzo kusząca, znajomi na Facebooku też korzystali. Skusiliśmy się. Zestaw Warsaw czyli około 50 sztuk za 100 zł. Do tego rolka czy 2 gratis. Wydawało się, że to super oferta. Chociaż Pe miał przeczucie, że nie mogą być zbyt bogate za taką cenę. I oczywiście miał rację. Ryba ledwo widoczna, surimi przecięte na pół. Ogólnie wersja wydała się nam super oszczędna. Ale to najmniejsza wadą. Zadzwoniliśmy około 18, powiedzieli, że mają ruch i będzie dopiero na 21. Trudno, poczekamy. Kilka minut po 21.40 Pe zaczął się denerwować. Kolacja dojechała minutę przed 22. Nie było złe, ale też nic pysznego. A trzeba dodać, że sushi oboje uwielbiamy. Zjedliśmy połowę. Jakoś nam nie szło. Nikomu nie polecam. To nauczyło nas, że tanie sushi nie może być dobre.

    Data wizyty w lokalu: czerwiec 2014

    17 z 22 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • karolalolaw 16 recenzji

    30.08.2014, 15:32 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Dobry lokal - braki kadrowe = klęska

    Korzystałam z sushi wola głównie w ramach zamówień do domu i pracy. Od początku start mieli dobry - ceny atrakcyjne, a sushi było smaczne i w ciekawych zestawieniach smakowych. Dodatkowo świetna kampania na portalach społecznościowych dała szybko efekty i lokal stał się popularny. Niestety za popularnością nie poszła najwyraźniej rozbudowa lokalowa i kadrowa, bo im dalej w kampanię tym obsługa robiła się słabsza. Zaczęło się od małych opóźnień. Zamówienie potwierdzone i realizacja od 1,5 do 2 godzin. OK - mają dużo pracy i zamówień - rozumiemy poczekamy.
    Chwilę zamawialiśmy w innych miejscach i z okazji ładnego weekendu postanowiliśmy wrócić do Sushi Wola. Co zastaliśmy? Chaos. Na portalu internetowym wyczytałam, że telefon nie działa (po kilku próbach potwierdziło się - jak nie zajęte to nie odbierają). Poszliśmy za radą z portalu od obsługi Sushi Wola, że najlepiej zamawiać online. Tak zrobiliśmy (zamówienie 14:20). Po 50 minutach oczekiwania dostajemy telefon z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji... i tutaj uwaga werble... z czasem dostawy po 18:30! Czasy PRL się skończyły, więc zrezygnowaliśmy z tak uroczej oferty i skorzystaliśmy z oferty konkurencji (z eleganckim czasem dostawy do 60 minut i potwierdzeniem w ciągu niecałej minuty).
    Podsumowując - mimo że jedzenie nam smakowało we wcześniejszych próbach to jednak ponad 4 godziny na obsługę zamówienia (wcale nie wielkiego - z oferty standardowej) to gruba przesada i będziemy ostrzegać znajomych coby czasu nie tracili, bo nie warto przy obecnej ofercie innych lokali.

    Data wizyty w lokalu: 30 sierpnia 2014

    12 z 13 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • ente 20 recenzji

    07.08.2014, 13:54 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Jest w porządku

    Jest w porządku – tak można w skrócie określić Sushi Wola. Lokal jest rzeczywiście imponująco wypromowany w mediach społecznościowych, przez co ciężko się do niego dodzwonić, a na dostawę do domu trzeba czekać kilka godzin. Lepiej nie przychodzić wieczorem bez uprzedniej rezerwacji, nawet w środku tygodnia.

    W środku jest dość mało miejsca, chyba cztery stoliki, tuż obok bar, wentylacja taka sobie, ale czysto i ładnie. Załoga pracuje pełną parą, dwie panie obsługują gości i jednocześnie przyjmują zamówienia telefoniczne (jedno za drugim!). Mimo takiego tempa i „masówki”, można tam nieźle zjeść za naprawdę niewielkie pieniądze.

    Ostatnio zamówiliśmy zestaw Warsaw na cztery osoby, na miejscu. Kosztował 99 zł, a razem z dwiema rolkami gratis dostaliśmy w sumie prawie 70 kawałków. Każdy się najadł aż za bardzo, a 25 zł za taką porcję sushi to wręcz podejrzanie niska cena. Nie czekaliśmy też szczególnie długo.

    Sushi jest dobre, poprawne, świeże. Nie jest mistrzowskie ani najlepsze w mieście, ale jest po prostu smaczne. Nie wszystkie rolki są idealne, nie powalają też inwencją ani nie zaskoczą kogoś, kto zna możliwości innych lokali, ale biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny, myślę że Sushi Wola jest fajną, bezpieczną i tanią opcją na wypadek nagłego ataku suszo-głodu.

    Data wizyty w lokalu: sierpień 2014

    1 z 3 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • marosek 9 recenzji

    28.09.2014, 22:09 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Dobre sushi na Woli

    Bardzo wiele osób pewnie już zna. Ostry marketing spowodował, że trzeba dużo wcześniej rezerwować stolik bądź zamawiać sushi na telefon. Lokal malutki. Obsługa bardzo dobra, sushi solidne. Niezły ryż, chociaż dla mnie ciut za słodki. Rolki mogłyby być krojone na mniejsze kawałki gdyż obecnie są trochę za duże (często nie na jeden kęs). Tanio i dużo. Dobra jakość ryb. Polecam. Chociaż lokal powinien być większy, a w ofercie przydałoby się japońskie piwo.

    Data wizyty w lokalu: 25 września 2014

    2 z 9 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • InSomnia 10 recenzji

    07.10.2014, 16:43 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Ogromne pozytywne zaskoczenie

    W poniedziałkowy wieczór postanowiliśmy naszą trójką sprawdzić, czemu w ostatnich tygodniach zrobiło się tak głośno o Sushi Wola. Pojawiliśmy się w lokalu po 19. Zamówiliśmy herbaty zielone w różnych smakach oraz zestaw Warsaw.
    Po pierwsze zaskoczył nas wystrój i atmosfera tego miejsca, niewielka ilość stolików, ale bardzo klimatycznie. Do tego uśmiechnięta, naturalna obsługa.
    Herbaty okazały się przepyszne. Zestaw sushi pięknie podany, bardzo różnorodny. I smaczny:) Chcąc bardzo się doszukać, czegoś do poprawki to ryż mógłby być ciut lepszy. Nie mniej naprawdę byliśmy zadowoleni.
    Oczywiście nie byliśmy w stanie zjeść go całego, kelner sam zaproponował zapakowanie na wynos, poinformował nas o opcji dostawy również, oraz czasie oczekiwania. Co wydało nam się bardzo fair zachowaniem.
    Obsługa do skopiowania w wielu miejscach, życzliwa, serdeczna i sprawiająca, że czuliśmy się jak w domu.
    Minusem może być słaby wyciąg i fakt, że po wyjściu z lokalu nasze wszystkie ubrania od razu wylądowały w praniu.
    Polecamy!

    Data wizyty w lokalu: 06 października 2014

    1 z 8 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • zetkasylka 13 recenzji

    10.09.2014, 14:09 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Ulubiona!

    Dokładnie tak, z wszystkich innych restauracji to właśnie Sushi Wola jest naszym liderem. Dlaczego? Dlatego, że spełniają kryteria jakości, ceny, apetycznego wyglądu i jeszcze dostajemy gratisy :) Do każdego zestawu 5 rolek gratis. Codziennie na swoim Facebooku publikują propozycje innych rolek, zawsze minimum 4-5 zestawów do wyboru. Obsługa reaguje na uwagi i spostrzeżenia, zawsze są mili. Ostatnio niestety coraz dłużej czeka się na jedzenie, ale już zapewnili mnie o powiększeniu zespołu ;).

    Zwykle zamawiamy zestawy takie jak Okinawa,Kawasaki, Tokio, Nagoja,Nara, Nagasaki - wszystkie zawsze nam smakowały :).

    Nie sądzę abyśmy prędko zmienili dostawcę - Sushi Wola są po prostu bezkonkurencyjni! :).

    Data wizyty w lokalu: wrzesień 2014

    3 z 14 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • xyznnnn 2 recenzje

    24.10.2014, 23:33 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Wielkie rozczarowanie

    Więc i mnie się zdarzyło...
    Za pierwszym razem gdy odkryłam to miejsce i zamówiłam dostawę: może nie powalił smak, ale samo zapakowanie i te piękne kwiatki i cena w stosunku do... ilości. Było super - zalecałam, polecałam i wychwalałam. Nadszedł jednak dzień, w którym postanowiłam zamówić coś dla znajomych i... stało się, zamówienie złożyłam o 14 mailowo, bo inaczej się nie dało. Wszędzie odsyłali do zamówień na stronie, bo telefony cały czas zajęte. Potwierdzili zamówienie koło 17, ale już wtedy uprzedzono, że się nie wyrobią na 19 i że najpóźniej do 20.30 będzie. No i jakie rozczarowanie moje i moich gości (i mojej pustej lodówki...) jak po kilkunastu nieudany próbach skontaktowania się z Sushi Wola telefonicznie, gdzie moje zamówienie o 20.40 zadzwonił kurier, że będzie za godzinę... i co Wy na to. Co powiedzieć ludziom nad paczką czipsów - może lecieć po kebaba za rogiem... cóż zaufałam i zawiodłam się okrutnie. Poza tym nie przyjmują oficjalnie krytyki tylko na prywatny mail. Więc powiem tak... jak chcecie - ryzykujcie - może Wam się uda, ale czy warto? Skoro jest tyle sprawdzonych knajpek może troszkę droższych, ale pewnych i niezawodnych, a kwiatki to można hodować w doniczkach...

    Data wizyty w lokalu: 24 października 2014

    8 z 8 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • dariowata 3 recenzje

    01.12.2014, 13:51 napisał:
    • jedzenie
      nie oceniam
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny
      nie oceniam

    Bez możliwości spróbowania....

    Marketing mają super.... jednak opcja dodzwonienia się jest praktycznie niemożliwa do wykonania, zamówienie on line - reagują po ponad godzinie, a wykonanie na 3 godziny później. Wizyta w lokalu tj. 3 próby - za każdym razem pusto, ale nie można wejść bo jest rezerwacja w co wątpię bo wszystkie stoliki były zawalone torbami z jedzeniem na wynos. Próba zarezerwowania stolika niemożliwa - bo albo nie odbierają, albo jest zajęte albo jest rezerwacja..... Niestety sushi trzeba najpierw spróbować na miejscu żeby go potem zmówić, przynajmniej dla mnie, gdyż nie lubię kupować kota w worku. Tej knajpie mówimy NIE.

    Data wizyty w lokalu: 12 sierpnia 2014

    3 z 3 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

Gastronauci, którzy odwiedzili stronę tej restauracji, oglądali również:

Nowe w okolicy: Warszawa

Ładowanie wyników...