Nowe zasady dotyczące cookies

Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Cookies. i odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl.

Sushi Wola - Nigiri

gdzie jesteś? województwo: mazowieckie miejscowość: Warszawa , dzielnica: Wola
3.9
liczba opinii: 32 oceny szczegółowe

to ulubiony lokal 5 gastronautów

do tego lokalu wybiera się 5 gastronautów

ul. Ciołka 20 01-443 Warszawa Stoliczku.pl
tel: (22) 251-22-22
typ lokalu: bar sushi typ kuchni: japońska, ryby i owoce morza, sushi, sałatki cena dania głównego: 20 - 40 zł
godziny otwarcia
menu

opinie gastronautów (32)

  • chjena 292 recenzje

    05.06.2014, 19:50 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Marketing nie zawsze kłamie

    Sushi Wola nie sposób nie zauważyć w ostatnich miesiącach - na większości portali społecznościowych wystartowali z naprawdę mocną kampanią reklamową, dorzucając codziennie informacje o nowych promocjach. Przez kilka pierwszych tygodni cudem było się do nich dodzwonić i złożyć zamówienie, które by dojechało w rozsądnym terminie - cóż, świadczy to tylko o sile marketingu! Jakiś czas temu udało mi się w końcu skontaktować i zamówić spory zestaw, który dojechał w umówionym czasie, a nawet chwilę przed!

    Sushi Wola wyróżnia się z pewnością bardzo korzystnymi cenami zestawów, które dodatkowo podbijają różne gratisowe rolki. Mnie całkowicie zadowolił zestaw 34 sztuk za 69 zł, a z pewnością zaczaję się jeszcze na ten 50 sztuk za 99 zł... tylko niech przyjdzie większy głód, lub więcej znajomych.

    Obawiałam się, że za niską ceną pójdzie tak samo niska jakość - nic z tych rzeczy. Okej, nie jest to poezja smaku i moje sushi-odkrycie roku, za to z pewnością nie odbiega od pewnych standardów, do których przywykłam korzystając z usług wielu innych susharni. Ryby jest całkiem sporo, łosoś świeży i jędrny, pozytywnie mnie też zaskoczyła california gold z uroczą gwiazdką z philadelphi na rybie na zewnątrz rolki. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić - do pomysłu california pasta, bo wnętrze smakowało jak tuńczyk z puszki, a chyba nie o to chodzi w sushi...

    Imbiru i wasabi wystarczająco. Obsługa bardzo miła - mimo, że zamawiałam przez internet musiałam jeszcze zadzwonić, bo zorientowałam się, że wpisałam w formularzu błędne dane - pani oczywiście wszystko przyjęła, powiedziała, że poinformuje dostawcę i zapowiedziała, że dołożyła na wszelki wypadek więcej pałeczek, bo nie wiedziała ile osób je.

    Biorąc pod uwagę, że jest tanio, dobrze i ostatnio nawet szybko - Sushi Wola oficjalnie zostaje moim numerem 1 na sushi na telefon!

    Data wizyty w lokalu: czerwiec 2014

    1 z 5 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • Pe_i_Zet 51 recenzji

    02.06.2014, 19:34 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Tragedia!

    Oferta na wynos była bardzo kusząca, znajomi na Facebooku też korzystali. Skusiliśmy się. Zestaw Warsaw czyli około 50 sztuk za 100 zł. Do tego rolka czy 2 gratis. Wydawało się, że to super oferta. Chociaż Pe miał przeczucie, że nie mogą być zbyt bogate za taką cenę. I oczywiście miał rację. Ryba ledwo widoczna, surimi przecięte na pół. Ogólnie wersja wydała się nam super oszczędna. Ale to najmniejsza wadą. Zadzwoniliśmy około 18, powiedzieli, że mają ruch i będzie dopiero na 21. Trudno, poczekamy. Kilka minut po 21.40 Pe zaczął się denerwować. Kolacja dojechała minutę przed 22. Nie było złe, ale też nic pysznego. A trzeba dodać, że sushi oboje uwielbiamy. Zjedliśmy połowę. Jakoś nam nie szło. Nikomu nie polecam. To nauczyło nas, że tanie sushi nie może być dobre.

    Data wizyty w lokalu: czerwiec 2014

    8 z 11 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • karolalolaw 16 recenzji

    30.08.2014, 15:32 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Dobry lokal - braki kadrowe = klęska

    Korzystałam z sushi wola głównie w ramach zamówień do domu i pracy. Od początku start mieli dobry - ceny atrakcyjne, a sushi było smaczne i w ciekawych zestawieniach smakowych. Dodatkowo świetna kampania na portalach społecznościowych dała szybko efekty i lokal stał się popularny. Niestety za popularnością nie poszła najwyraźniej rozbudowa lokalowa i kadrowa, bo im dalej w kampanię tym obsługa robiła się słabsza. Zaczęło się od małych opóźnień. Zamówienie potwierdzone i realizacja od 1,5 do 2 godzin. OK - mają dużo pracy i zamówień - rozumiemy poczekamy.
    Chwilę zamawialiśmy w innych miejscach i z okazji ładnego weekendu postanowiliśmy wrócić do Sushi Wola. Co zastaliśmy? Chaos. Na portalu internetowym wyczytałam, że telefon nie działa (po kilku próbach potwierdziło się - jak nie zajęte to nie odbierają). Poszliśmy za radą z portalu od obsługi Sushi Wola, że najlepiej zamawiać online. Tak zrobiliśmy (zamówienie 14:20). Po 50 minutach oczekiwania dostajemy telefon z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji... i tutaj uwaga werble... z czasem dostawy po 18:30! Czasy PRL się skończyły, więc zrezygnowaliśmy z tak uroczej oferty i skorzystaliśmy z oferty konkurencji (z eleganckim czasem dostawy do 60 minut i potwierdzeniem w ciągu niecałej minuty).
    Podsumowując - mimo że jedzenie nam smakowało we wcześniejszych próbach to jednak ponad 4 godziny na obsługę zamówienia (wcale nie wielkiego - z oferty standardowej) to gruba przesada i będziemy ostrzegać znajomych coby czasu nie tracili, bo nie warto przy obecnej ofercie innych lokali.

    Data wizyty w lokalu: 30 sierpnia 2014

    1 z 1 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • ente 19 recenzji

    07.08.2014, 13:54 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Jest w porządku

    Jest w porządku – tak można w skrócie określić Sushi Wola. Lokal jest rzeczywiście imponująco wypromowany w mediach społecznościowych, przez co ciężko się do niego dodzwonić, a na dostawę do domu trzeba czekać kilka godzin. Lepiej nie przychodzić wieczorem bez uprzedniej rezerwacji, nawet w środku tygodnia.

    W środku jest dość mało miejsca, chyba cztery stoliki, tuż obok bar, wentylacja taka sobie, ale czysto i ładnie. Załoga pracuje pełną parą, dwie panie obsługują gości i jednocześnie przyjmują zamówienia telefoniczne (jedno za drugim!). Mimo takiego tempa i „masówki”, można tam nieźle zjeść za naprawdę niewielkie pieniądze.

    Ostatnio zamówiliśmy zestaw Warsaw na cztery osoby, na miejscu. Kosztował 99 zł, a razem z dwiema rolkami gratis dostaliśmy w sumie prawie 70 kawałków. Każdy się najadł aż za bardzo, a 25 zł za taką porcję sushi to wręcz podejrzanie niska cena. Nie czekaliśmy też szczególnie długo.

    Sushi jest dobre, poprawne, świeże. Nie jest mistrzowskie ani najlepsze w mieście, ale jest po prostu smaczne. Nie wszystkie rolki są idealne, nie powalają też inwencją ani nie zaskoczą kogoś, kto zna możliwości innych lokali, ale biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny, myślę że Sushi Wola jest fajną, bezpieczną i tanią opcją na wypadek nagłego ataku suszo-głodu.

    Data wizyty w lokalu: sierpień 2014

    1 z 1 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • Anialojej 1 recenzja

    29.06.2014, 14:24 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Nie polecam!

    Postanowiliśmy spróbować nowej oferty, która wyświetliła mi się na facebooku. Sushi Wola - zestaw Warsaw. Ok. 21 przyjechaliśmy do restauracji. Nie ma miejsc, ale można zamówić na wynos. Odbiór za 1 h 20 min. No OK, wprawdzie będzie już bardzo późno, ale skoro już przyjechaliśmy na drugi koniec Warszawy to żal nie spróbować.

    O umówionej godzinie faktycznie wszystko było gotowe. Ładne opakowania etc... generalnie super. Niestety po radości nie wiele zostało, gdy w domu okazało się, że nie ma sosu, a rolki są nie do końca pocięte. Cóż na szczęście jesteśmy w domu, więc nóż jest. Sushi niestety nie powala. Być może wzięli za dużo zamówień i mocno cierpi jakość oferowanych usług. Nasz zestaw w połowie wylądował w lodówce - "zjemy rano" pomyśleliśmy. Rano nie zjedliśmy, bo okazało się, że ryba już się zepsuła. OK, w sumie nikt nie mówił, że sushi nadaje się do jedzenia na drugi dzień (chociaż do tej pory nie mieliśmy z tym problemu, ale widocznie produkty były odrobinę świeższe).

    Natomiast to co jest totalną żenadą. To reakcja administratora fanpage Sushi Wola na moją reklamację. Zamiast zwykłego "przepraszam" została podważona moja opinia (100% ich klientów jest zadowolona i ja nie mam prawa mieć innego zdania), a następnie przeprowadzono śledztwo: jaki zestaw? Która rolka? A 2 pierwsze obraźliwe posty zostały skasowane. Tak się nie robi. Nikomu nie polecę lokalu, nie dlatego, że być może pod koniec dnia byli już zmęczeni, ale z powodu totalnie nieprofesjonalnego podejścia do klienta.

    Data wizyty w lokalu: 28 czerwca 2014

    8 z 14 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • megaludek 12 recenzji

    04.11.2013, 14:23 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Sushi po ludzku

    Zostałem wyciągnięty do Sushi Wola przez dziewczynę i bynajmniej nie żałuję!

    Byliśmy w dzień otwarcia po remoncie i widać, że stali klienci czekali na ponowne otwarcie lokalu. Na szczęście zarezerwowaliśmy stolik z wyprzedzeniem, ponieważ w przeciwnym wypadku odbilibyśmy się od drzwi. Oprócz pełnej sali, kucharze i obsługa nie przestawali w produkcji zamówień na wynos. Pomimo tego czas oczekiwania na miejscu był absolutnie w normie (choć zostaliśmy poinformowani, że będziemy musieli czekać dość długo).

    Zamówiliśmy zestaw Okinawa, dodatkowe California Rainbow i (co w tym miejscu jest standardem do każdego zestawu!) dostaliśmy rolkę gratis (California z Unagi i Avocado, z łososiem i kabayaki). Zestaw i dodatkowe rolki pojawiły się na jednym, okazałym talerzu, ozdobionym kwiatami.

    Ryż był idealny, choć nie testowaliśmy nigiri, a to przecież w tym rodzaju przechodzi on właściwy test. Ilość składników i ryżu w idealnych proporcjach, przez co dało się docenić wszystkie smaki. Składniki świeże, a zachcianka w postaci ekstra ilości serka philadelphia (dla dziewczyny) i braku sezamu na rolkach zostały zapamiętane i wprowadzone w życie, mimo niesamowitego tempa pracy kucharzy i obsługi.

    Obsługa zostawiła szczególnie dobre wrażenie. Kelnerka była zawsze w okolicy, kiedy czegoś potrzebowaliśmy, ale nie czuło się jej nachalnej obecności. Była bardzo miła i informowała o wszystkim z wyprzedzeniem. Jedyny minus to dość ciasno ustawione stoły (może zbyt duże krzesła).

    Wola Sushi zostawi tylko bardzo dobre wspomnienia. W sumie za 36 kawałków (wyłącznie California i Futo i to z tuńczykiem, rybą maślaną i węgorzem) zapłaciliśmy 74 zł, co jest wyjątkowo dobrą ceną jak na Warszawę. POLECAM!

    Data wizyty w lokalu: 02 listopada 2013, godz. 18:00

    8 z 11 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • gryzmol88 1 recenzja

    02.06.2014, 11:29 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Przepysznie, przemiło, dobra cena!

    Pycha, bez żadnych złych uwag.
    Pięknie, dobra cena, duuuże porcje i naprawdę przepysznie! Powracamy regularnie - na miejscu i przez telefon. Polecamy, bo to najlepsze sushi w Warszawie - a mamy trochę porównania.

    Zestaw, który przypadł nam najbardziej do gustu nazywa się Kawasaki, kosztuje 69 zł i zawiera aż 5 rolek! Do tego ZAWSZE dostajemy jedną rolkę gratis - bardzo przyjemna akcja, zwłaszcza, że rolki bonusowe zmieniają się za każdym razem.

    Smaki - świetnie skomponowane potrawy - nam najbardziej odpowiadają rolki, w których sporo się dzieje. Kucharzom świetnie wychodzi łączenie smaków słodkich i słonych - Futomaki Sake, czyli w skrócie łosoś, kampayo, oshinoko i sałata - POEZJA. Do tego wszystko jest przyprawione w sam raz.

    Sposób podania potraw - bardzo przyjemny! a co najważniejsze - jeszcze nam się nie zdarzyły rozpadające rolki!

    Warto podkreślić dostosowanie do potrzeb klienta - jeśli czegoś nie lubicie, to po prostu to powiedzcie! Nam regularnie zastępują awokado w sushi i nikt się temu nie dziwi i nie patrzy na nas, jak na dziwaków z pytaniem we wzroku; "Jak to bez awokado?'

    Genialne miejsce!

    Data wizyty w lokalu: czerwiec 2014

    4 z 6 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • Smakowita_Para 4 recenzje

    14.05.2014, 21:30 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Zaskakująco pyszne!

    Ten lokal poleciła nam kuzynka. Byliśmy zaskoczeni, że podczas 4 dniowego pobytu w Polsce musiała pójść na sushi właśnie tu.
    Zestaw Kawasaki odpowiadał wymaganiom kobiety w ciąży, ponieważ zawiera nie tylko rolki z surowymi owocami morza, ale też z pastą, grillowanym węgorzem i krewetką w tempurze.
    Nie jesteśmy znawcami sushi (ja w sumie jadłam sushi drugi raz w życiu). Samo danie było pięknie podane i bardzo nam smakowało (+ było syte). Ponadto, myśleliśmy, że wielkość zestawu będzie dla nas w sam raz, ale nie daliśmy rady zjeść wszystkiego na miejscu.
    W zasadzie sam zestaw jest spory, a dostaliśmy jeszcze 2 rolki gratis.
    Pozostałe kawałki były zapakowane niczym prezent, wraz z kwiatami, sosem i pałeczkami.
    Ten wypad na lunch nie należał do najtańszych, ale spokojnie najadłyby się nim 3 osoby, więc podział kosztów byłby satysfakcjonujący.
    Pracownicy wyglądali schludnie i profesjonalnie. W lokalu panowała przyjemna atmosfera.
    Na samo sushi czekaliśmy dość długo, ale na świeże i dobre potrawy należy przygotować więcej czasu i być wyrozumiałym.

    Data wizyty w lokalu: 14 maja 2014

    2 z 4 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • vemvet 5 recenzji

    07.12.2013, 19:44 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
      nie oceniam
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Grzechu warte

    Natknąłem się już na kilka knajp, które miały świetny PR, szczególnie ten facebookowy, a potem okazywało się, że jedzenie i ceny pozostawiają wiele do życzenia. Podobne obawy miałem w stosunku do Sushi Wola, które na swoim fanpage'u zebrało już kilkukrotnie więcej "lajków" niż dowolna knajpa słynnej polskiej restauratorki. Zastanawiające... na szczęście sushi warte było ryzyka :).
    Zamawiając sushi z dostawą do domu, chyba pierwszy raz spotkałem się z sytuacją, w której zarówno przyjmująca zamówienie przez telefon, jak i dostawca okazali się wyjątkowo sympatyczni. Mogę więc domniemać, że obsługa w lokalu jest równie pozytywna.
    Samo sushi trzyma poziom. Zdarzają się lepsze miejsca, ale jedzenie oferowane przez knajpę przy Ciołka zjadłem ze smakiem. Drobnym nietaktem było podanie węgorza nigiri z ośćmi, jednak reszta zestawu wraz z gratisem sowicie wynagrodziła tę niedogodność :). W sumie za zestaw 99 zł dostałem 61 kawałków, w których mnóstwo było ryby (a nie tylko surimi w postaci wypełniacza), a także kawioru, sezamu, tempury i innych przyjemności. Jeżeli Sushi Wola utrzyma takie ceny, śmiało można im będzie przyznać gwiazdkę najlepszego stosunku jakość/cena wśród warszawskich suszarni :). Polecam!

    Data wizyty w lokalu: 07 grudnia 2013, godz. 17:30

    3 z 6 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

  • m_zakiewicz 9 recenzji

    26.02.2014, 21:29 napisał:
    • jedzenie
    • wystrój
    • obsługa
    • jakość / ceny

    Najlepsze sushi w Wawie

    Odwiedziłem ten lokal po raz drugi i nie żałuję decyzji. Za każdym razem wszystko na najwyższym poziomie, ale zaczynając od początku...
    Mały, ale przyjemny lokal z czterema stolikami oraz kilkoma miejscami przy barze. Skromnie ale przyjemnie. Bardzo miła obsługa, która sympatycznie wita gości i szybko reaguje na ich potrzeby. Ceny bardzo przystępne. Po raz drugi zamówiliśmy z żoną zestaw Kawasaki (34 szt. za 69 zł), a do tego pyszne wino wiśniowe. Poza całkiem niezłymi walorami smakowymi olbrzymi plus za efekt wizualny. Jedyna mała uwaga na minus dotyczy zamówień na wynos. Próbowałem podejść do tematu dwa razy i dwa razy spotkałem się z informacją, iż czas oczekiwania wynosi około 2 godzin :(. Trochę długo, ale dla kogoś kto ceni sobie wysoką jakość, konieczność oczekiwania zostanie solidnie wynagrodzona :).

    Data wizyty w lokalu: 25 lutego 2014, godz. 19:00

    1 z 3 użytkowników uznało tę opinię za przydatną.

    Czy ta recenzja jest przydatna? Tak Nie

Gastronauci, którzy odwiedzili stronę tej restauracji, oglądali również:

Nowe w okolicy: Warszawa

Ładowanie wyników...